091201

första december idag, inte många dagar kvar till jul:) och verkligen inte många dagar kvar till lussebandyn och dansvisningen.. wiihoo! Idag efter nationella provet (engelska) så åkte jag och nathalie till dem som ska fixa våra tröjor till lussebandyn, sen när vi kom tillbaka till skolan så blev det lektion.. men det blev en lat lektion, typ städa och bara sitta. När skoldagen äntligen tog slut så åkte nathalie och jag ner på stan och köpte oss varsinn bandyklubba, äntligen en ny, min gamla va lite för kort haha. Sen efter att jag skjutsat hem nathalie så åkte jag hem och sedan på träningen, idag var det mesta av träningen genrep till uppvisningen den 11/12, det kommer bli så grym sååå! efter dansträningen så åkte jag och mamma till rembo och skulle hämta bosse (lillasyster), då tävlade jag och bossan upp för en backen och såklart... mm skitsamma:) När vi kom hem så städade jag lite på rummet och på toan. Nu blir det lite styrketräningen sen blir det TV:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0