tjenahej!

idag var det andra dagen i skolan.. skolan är något som jag verkligen inte längtat till:) men imorgon blir det kanske strandbacken med några tjejor i klassen:D ska bli kul! efter skolan så blev det fika med johanna sen åkte vi till willys och fixade ett skolarbete.. sen åkte vi hem och så kikade jag på sverige-ryssland, 3-0 till sverige(y) imorgon blir det skola igen, jipppi... sen på torsdag är man ledig hela dagen från skolan, rätt skönt(y) förresten jag klippte mig lite nyss, det kändes skönt håret blev genast mycket skönare:)  nu har jag hoppat i min snygga sov t-shirt haha och tänkte lägga mig i sängen:) hare!




Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: sure :) haha men det är lugnt! hoppas du sov gott :D

2009-08-26 @ 15:38:10
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Evelina

Sv; tack visst är den ;D

haha söt bild =)

2009-08-26 @ 15:48:11
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. jodå bra med mig! Taack så mycket du ! =)

2009-08-26 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0