26 september

herre min gös! tiden går med en rasande fart.. nu är vi snart inne i oktober och snart kommer snön. jag hoppas på mer snö än förra året, mycket snö är mysigt! tänk att få pälsa på sig massor med mysiga kläder/mössor/väntar, fina sockar osv. mysigt:) jag tycker även att hösten är himla mysig, trots att det regnar så mycket men tänk så många myskvällar man kan ha. 
efter jobbet idag kommer jag köra ett bailapass, kanske vara med på boxmixen det beror på om det är någon som strukit sig, annars kör jag en löpvända på löpbandet, sen avslutar jag dagen med yoga avslappning!
sen ska jag dricka en kopp te när jag kommer hem i min nya kopp som jag är så nöjd med! haha:) är även nöjd med all te jag köpt och honung, mmmh! kvällen kommer bli go.
Ha en bra dag!
 
en bild från funäsdalen, jossan och jag skulle ut på en promenad in till byn i ca -30 grader.
haha det var riktigt kallt! men sen var det mysigt att komma tillbaka till stugan framför brasan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0