12 september

Hej alla fågelfrön! tänkte tala om hur min dag ser ut såhär på en onsdag.
dagen började kl6.00 då väckarklockan ringde och väckte mig, (dock har jag sovit himla dåligt nu i två nätter, har vaknat och varit stressad och trott att jag sovit allt för länge.. jobbigt!) klockan, 7.00 hade jag ett bailastep-pass med kunderna. var hur skönt som helst efteråt:) sen cyklade jag hem och gjorde iordning frukost och såklart så duschade jag, haha! sen somnade jag till i soffan och sen cyklade jag ner på stan en sväng och kikade, köpte mig ett par nya träningsbyxor, (tummen upp). efter jobbet blir jag kvar på jobbet och håller ett baila pass (dans), sen ska jag vara med på boxmix och sedan avslutar jag dagen med yoga avslappning, mmm!!
sen blir det cykel hem och laga mat till matlådan imorgon. igår gjorde en förbannat god laxgryta till matlåda idag, yumyum!! :) längtar till lunchen!
Ha en bra dag!
 
min älsklingspatric och sötast missen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0