5 november

goddag! börjar dagen med jobb, 8.00-15.00.
blir ett kvällspass idag, har baila step kl 18.30
efter jobbet ska jag cykla hem och plocka iordning lite, blir sen en promenad och sedan bailastep.
tråkigt det är när jag skriver vad jag ska göra hela tiden. någon har något förslag på vad jag ska skriva om?
kanske, mer om träning? jobbet? gruppträning? eller min katt? att jag ska skaffa en misse?
vad ska man skriva om, min fantasi är puttsveck..! ska kanske damma av kameran ännu en gång, tycker det är så himla kul att fota, men tiden räcker inte till.. lite tråkigt faktiskt! men ska skärpa mig!:)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träning!

2012-11-05 @ 14:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0