nu vart jag förvirrad!

ja.. nu vart jag förvirrad. jag vet inte vilken dag det är och vad jag gjort på dagarna. haha!
men jag ska väl försöka! i måndags så jobbade jag (det vet jag). jobbade till kl 15.00 sen mötte jag upp sofia på stan och jag köpte en shorta och en superskönt och fin top. sen gick sofia och jag och handlade sen gick vi hem till mig och gjorde iordning maten/salladen. jag hoppade in i duschen och vi började göra oss iordning för kvällen.
vi gick sen till johanna och sen kom jenny och hämtade upp oss så brummade vi till rosanna på lite grillochfest. det blev en riktigt trevlig valborg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mh mh mh villa Sexy Ass mamas!

2012-05-03 @ 23:07:50
URL: http://johaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0