24 maj.

rattatatataaa! idag är det fredag för mig, imorgon är jag ledig, men det blir en morgonpromenad med vickan runt 8-tiden sen måste jag hem och tvätta sen ska jag väl vara ute i solen så mycket som möjligt, MÅSTE får lite färg iaf. kan ju inte se ut som en likmask helllee! idag har katrin kollat på min fot, och ja.. om en vecka får jag börja träna fotboll igen OM svullnaden och verken har gått bort. har det inte gjort det så ska jag upp till henne igen (och varför jag säger upp är för att hon jobbar övanför mitt jobb) för att antingen göra en röntgen för det kan vara en liten/lätt spricka vid knölen.. gaaah! tokig jag blir.. jag körde iaf bailapasset igår och jag tyckte det gick finemangen fick ta det lite lugnt med hopp oså. men vafan lite smärta tål man annars skulle man ju vara sjuk året runt!
efter jobbet idag blir det förmodligen ett mage&rygg-pass sedan ska jag försöka mig på afron också!
ha en bra daaag! :D
en bild från morgonpromenaden, måste ju säga att det är helt underbart med sommar och sol!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0