Ta dagen som den kommer - fredag den 13

Tjollahopp! Hade tvättstugan imorse, jättekul! Gick upp runt 7.00 packade med mig alla kläder ner i källaren för tvätttajm! Allt hann bli tvättat innan 11.00 då jag skulle till jobbet för att ta emot en leverans som kommer mellan 11-13. Hoppas den kommer strax! Har lite planer jag ska hinna med innan det blir gofika med vännerna och sen bio till kvällen:) igår fick jag en bok av mamma som jag ska börja läsa tänkte jag. Behöver tid för att bara kunna slappna av, kan inte ens ligga stilla i soffan och kolla på en film med Patric, stackarn! Blir rastlös och måste typ börja diska eller städa:o inte bra! Så tänkte att en träningsbok med inspiration och tips i ska kunna lugna mig i en timme iaf?:) det tror jag nog!! Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0