Kusinhelgen!

Fredag, jag tog mig en morgonpromenad på ca5.5km. hämtade bilen i nordanö, åkte till lägenheten och hämta massor av tvätt, tvättade i nordanö och väntade på kusin. på eftermiddagen åkte vi till moster på middag sen till kvällen blev det att promenera till en renoveringsfest, promenerade sedan hem på natten i spöregn. men det gick också bra!
 
systeryster fick halsfluss så hon fick bara ta det lugnt,
 
Lördag, vi tog en promenad ner till gymmet och hämtade min mobilladdare bara. sen köpte vi goda gubbar med oss hem. åkte till nordanö, tränade lite baila utomhus (gjorde även styrketräningen och jag gav jennifer träningsverk dagen efter), tog det lugnt, till kvällen hade vi grillmys och åt våra goda gubbar till efterrätt.
majsen skulle vara med överallt:) puss
 
söndag, blev en dag i nordanö, städa, tvätta och ta det lugnt. Kusin jennifer åkte hem också.. men henne ska vi hälsa på om två veckor, KUL! Bästa kusselitooo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh vilken tur att jag kikade in här! Måste sno lite bilder hihi. Tack för en gryyyyym helg! Och du, du gav mig inte bara träningsvärk dagen efter.. Haha! Måste nog komma och köra dina pass lite oftare ;) puuusss

2012-07-25 @ 11:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0