gör väl som vanligt.

här kommer det bilder och lite text från helgen:)
på fredagen hade jag tvättstugan från 7.00 på morgonen, efter jag var klar i tvättstugan så cyklade jag hem  till farmor och var där hela för/eftermiddagen:) mys.
testade även lite 80-talskläder som farmor hade hittat.
 
 
denna bild är från lördagen, åkte till sofia på födelsedagskalas och så hade vi kalaskatten med  också. så söt.
men innan jag var till sofia så var jag på gymmet på förmiddagen. blev ett pass på crosstrainern sedan styrketräning. sen kom jp till gymmet och då körde jag löpbandet ett tag sen blev det lite snabb styrketräning sen körde jag stepen med jp. svettigt!! efter gymmet gick vi på stan en snabbis sen följde jag med jp hem och kikade på henne lägenhet:) mysigt!
 
 
har inga bilder från söndagen.. men då åkte patric och jag iväg vid 9.00 på morgonen till emil, matte och häggen var också med. jag lagade även en god kycklinggryta till mig och patric. var hem till nordanö en sväng och hejjade. var till patrics bror och fixade lite grejer, annars så var söndagen av vilodag, skönt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0