9 juni

hallo! åh jag fick nyss en sommarkänsla från öland. det var lukten. för sist jag var till öland så hade vi inte så bra väder, vi hade en vecka med regn nästan hela tiden. yw! och det regnar nu,så det var ju därföör! nu sitter jag på jobbet, har lite dötid så tänkte slänga upp ett inlägg:) idag började jag jobbet 8.00, cyklade till jobbet och kom fram till jobbet som en blöt katt, det började spöregna när jag satt mig på cykeln och skulle börja cykla.. det är väl typiskt!
idag slutar jag kl15.00 och då ska jag hem plocka in tvätt och städa lägenheten, för inte är den fin nu helle, uschdå!  sen blir det nog ett träningspass förmodligen, kanske ska vara med på boxmixen och så ett konditionspass, alltså löpning utomhus!:)
ny vecka, och en dag närmare egypten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0