3 juli

halåå! idag är det tisdag och jag säger som vanligt att jag tycker att dagarna går med en rasande fart. snart är jag i egypten också! hehe.. som ni vet så ska jag börja knäppa kort på träning och tipsa mer, jag finns även på instagram där jag lägger ut bilder på allt möjlig, från träning till min katt. kolla in, jlovgren.

igår fick jag hålla i ett bailapass men kortade ner det till ca 35min. det gick superbra. körde lite styrkedans och styrketräning med dem, finte! denna vecka kommer det bli mycket baila. ska köra baila med fotbollstjejerna också! men iaf innan bailan så åkte jag inlines shit jag kände direkt i rumpan när det första jag fick var en uppförsbacke, haha. efter bailapasset tog jag en till vända med inlinesen.. hihi! roligt!
nu på tal om hur denna dag sett ut och hur den kommer att se ut, började med att vakna upp från djup sömn, har nog inte sovit såhär djupt på lääänge, vaknade inte ens av att patric gick till jobbet:o
gjorde en ägg frukost, sen blev det promenad, sen hem göra sig iordning för jobb sedan promenad till jobbet.
efter jobbet ska jag vara med på jennys mage&rygg och rörlighet efter det. sedan kanske det blir ett bailapass med fotbollstjejerna!? får se. nu ska jag jobbbbbba! ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0