12 juli

Hallåj! Imorse var jag till nordanö och plockade in patrics mammas alla blommor överallt.. Dom stod ute hela natten då det har regnat för det mesta hela tiden.. Så alla blommor bar jag under tak! Tog mig även en springtur, blev det vanliga morgonvändan som jag brukade ta i nordanö när jag bodde där, sprang ca 3km och slog min vanliga tid som jag brukar springa på. Det kändes bra! Nu måste jag slå denna tid:) Åkte sen till lägenheten, gjorde mig iordning för jobb, och matlåda. Ikväll kör vi ett mage&rygg pass sedan har jag baila med fotbollstjejerna:) skulle även säga att, som ni ser så gjorde jag plankan igår efter ett träningspass, måste säga att jag var helt slut. Men tiden kommer jag att besegra idag! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0