don't let me know.

hej! jag har just kommit hem från siv. det blev en heldag hemma hos henne. blev ingen löpning heller för min del.. (PANIKEN I MIG SLÅR TILL OCH JAG BLIR ARG!). men ska köra styrke träning iaf. bättre än ingenting, idag ska jag köra så hårt att jag SKA få träningsverk, så äre bara! när jag var hos sivan så hittade jag lite tyger, ska sy en klänning och en kjol hade jag tänkt. sedan fick jag en långklänning, ett linne och en stickad väst. bilder på detta kommer nog imorgon. nu har jag inte tid att sitta här inte, ska träna!! innan jag svimmar av ångest:)
så nu säger jag godnatt och visar lite bilder på långklänningen. (blev så kär i den, vill ha sommar).
GODNATT!






frågan är ju bara vad jag ska ha under klänningen eftersom den är så genomskinlig av sig.
detta problem måste jag lösa, på något vis.. någon som har en ide kanske??

Kommentarer
Postat av: Natalie

Bara ett vitt enkelt linne ifrån typ Gina Tricot :) den längre modellen!

2012-01-25 @ 10:05:34
URL: http://natalieanderssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0