avklarat för idag.

japp så är det, nu är bailapasset avklarat för idag(y) gick superbra och det var många som var med idag, roligt!!
och jag måste ju bara säga att jag svettades som en toker.. ujuj, hade inte vart kul att krama mig där heller. men roligt att passet visar resultat och att de som är med tycker det är ett bra och roligt pass! nu längtar jag till imorgon när det kommer vara ännu mer folk som kommer och bailar. härligt!
efter bailapasset blev det lite styrketräning, armar och mage. nu är jag definitivt redo för en dusch och maaat, magen kurrar.. senare ska jag ta en promenad hem till vickan tror jag och vara där en stund sen på hockey. och jag måste ju bara säga att jag älskar att tränaaaa, jag älskar bailaaa! blir superpeppad när så mycket folk kommer på vårat pass! uppskattar jag verkligen! :) nej nu blir det dusch efter ett svettigt bailapass och sen maaat!
ha en utmärkt bra dag!
jag är så taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0