20120113

fredag den 13! men det struntar väl jag i! idag vet jag inte vad jag ska göra, hm. eller jag ska nog träna iaf. idag gick jag upp klockan 6.30 sen skjutsade jag mamma till jobbet, åt sen frukost sen tog jag en promenad. nu är jag på jobbet och försökte fixa tv men det gick inge bra.. så nu får jag ta tag i moppen och gå in i gruppträningssalarna och skura golvet! idag bokade vi även resa till egypten, det ska bli spännande! :) wiho, längtar!
justja.. igår när jag hade tränat klart på gymmet och det var dags för stretch och när jag stretchat klart så la jag mig på mage raklång och bara slappnade av. ja, och så trött som jag var så somnade jag till, vaknade av att ida och melissa kom in och skulle göra magövningar. haha!
nu ska jag kila ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0