19 januari 2012

häjeepåer! idag är det torsdag och det blev ingen morgonpromenad för mig.. när jag vaknade hade jag ont i halsen och var snorig.. måste ha vart det där långa kvällspromenaden igår i både regn och snö, var helt pissblöt när jag kom hem, även lilla elsa var också blöt. stackars! än så länge så har jag inte åkt till jobbet, har inte fått något besked om vi ska öppna eller inte.. panik!! jag blir lika arg som alla andra som vill träna för jag vill ju också träna.
hoppas på att förskylningen försvinner till på fredag(imorgon)/lördag! jag brukar inte vara sjuk. nu ska jag nog ta mig en promenad, men blir inte en sån lång vända idag eftersom jag måste ta det lugnt pga min lilla förskylning.
(tränar man medans man är sjuk så försämras immunförsvaret!!) så idag blir det en kort pw.
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0