14 januari

helloj! börjar med att säga att igårkväll var jag nog den tröttaste människan, åt mat sen somnade jag i soffan och sov i ca 3 timmar, sen ringde patric och då gick jag hem till honom vid halv12 på natten, somnade bums hemma hos honom också.. men IDAG är jag piggare än piggast, först blev det en morgonpromenad med mamma, vet inte hur långt men vi var ute och gick i ca 40 min. sen gick vi hem och så böt jag om sen fick jag skjuts av mamma till ishallen, kikade på lite hockey. sen blev det en promenad hem, ca 6km i halka.. och jag höll på att kissa på mig, ujuj nära ögat där!
nu har mamma bakat lejonkaka, så nu ska jag ta mig ett glas mjölk och lejonkaka. sen byta om och åka till emil och kolla på gladiatorerna. ha en bra lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0