9 februari.

Halloj! allt bra med er?! allt är så j*kla bra med mig, lever livet och tar vara på dagarna. igår blev det först träning (efter jobbet) sen dansvisning, (bilder kommer) och så var jag i lägenheten och plockade upp det mesta i skåpen, börjar känna mig lite mer som hemma nu, skönt :) jag fick sällis av natha också, hon hjälpte till att plocka upp lite. nu längtar jag till den 20e februari, då kommer soffffan, yä!
nu ska jag åka ner på stan en sväng och in med lite papper angående flytt oså, sen dirket till jobbet.
ha en bradag!
ska vi göra något äckligt bejbiii?

Kommentarer
Postat av: angelica

men vad fin du är jessica! :D kul med lägenheten förresten, grattis!! vart ligger den? :D

2012-02-09 @ 18:13:12
URL: http://angelicccca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0