29 februari

heeeej! nu är jag tillbaka på fötterna igen, efter en magsjuka som inte var så rolig.. men fick iaf sällskap under magsjuketiden. patric fick också magsjuka samtidigt.. haha! helgen som varit kan jag berätta lite snabbt om. i fredags blev det party(men en lugn kväll), lördag minns jag inte riktigt:o men vet att jag kollade på hockey, sen var jag hem till nordanö och så handlade jag och patric.. i söndags var jag först i valbo och handlade lite grejer till lägenheten och en bh till mig. sen blev det hockey. ja det var min helg:)
sen måndag och tisdag var jag död, eller iaf på måndagen, uschåfy! men nu är jag tillbaka igen och idag blir det ett bailapass iaf. ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0