20120201

godmorgon! idag hoppade jag ur sängen vid 07.30, skjutsade mamma till jobbet. sen fick jag äntligen göra min frukost, vart hungrig när jag gick och la mig var jätttttehungrig när jag vaknade, ujuj. ska aldrig lägga mig hungrig! usch.. men innan frukosten gjorde jag en brasa och så la jag i en tvätt, sen blev det mammas hembakta bröd och varm oboy. vaknade med halsont och snorig.. hm inte bli sjuk igen:o jag brukar inte vara sjuk ju!
åhjustja, nu börjar det hända grejer, efter jobbet ska jag och mamma iväg och skriva lite papper. hihi spännanade! idag ska jag ut på en morgonpromenad, blir en längre promenad idag hade jag tänkt.
nu ska jag smita, ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0