2-3 februariii

hejpåer! tänker ta gårdagen lite snabbt bara. det blev jobb sen fotbollsträning i kylan, tror jag förfrös min tå.. (har fortfarande ont i tån idag..) efter fotbollsträningen åkte jag och jp till gymmet och körde styrketräning, då med vår egen kropp, hade inga vikter! efter gymmet med jp åkte jag och jp och hämtade emil sen skjutsade jag hem dom till jp. idag så vaknade jag först vid 6.00 men då låg jag kvar i sängen till klockan 8.40. sen gick jag ner och gjorde några ägg och macka och ett glas fruktsoppa på det. just nu gör jag inte mycket.. klockan börjar sticka iväg och jag har inte hunnit ut på en promenad ännu.. blir nog ingen idag faktiskt! kanske kör ett gympass efter jobbet?!
hade vart skönt med lite luft faktiskt, så ska nog ta ett varv runt kvarteret:) hi!
nej nu ni, bråttombråttom blev det! ha en toppen dag och njut i kylan :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0