9 augusti

ta vara på dina dagar, lev nu inte sen!

halllååååå! idag är det torsdag, har haft rull fart sedan jag hoppade ur sängen imorse. vaknade innan klockan ringde imorse, ca06.45 vaknade jag och började gosa med maja, hon lät värre än en traktor måste jag säga!
låg kvar i sängen ett tag och tog det bara lugnt, sedan blev det en stor frulle efter det vilade jag maggen sen blev det en springtur på 3km på morgonkvisten. skönt! efter springturen gjorde jag mig iordning för jobbet, sedan blev det cykeln till jobbet ca 5km. har fullt upp på jobbet, har just slängt i mig lite lunch och sedan blir det att fortsätta städa och dona med lite annat här;) ha en bra dag! 
 
grattis ewwe till körkortet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0