8 augusti

hejsan! denna dag började med att klockan ringde vid 7.00 gick upp för att göra mig iordning sedan cyklade jag hem till siv för att käka frukost. mums! frukost är det godaste målet på dagen, kan jag tycka! efter sivan blev det cykel till jobbet, sedan ringde johanna och jag skjutsade henne till akuten.. hon hade tokont i sin nacke/rygg.
nu är jag tillbaka på jobbet igen och det är dags för att städa oså. som ni kanske märkt så har jag inte haft någon tid alls med att skriva om träning oså.. har inte tränat alls på gymmet denna veckan än så länge.. bara kört fotbollsträning + styrketräning med min egen kroppsvikt. men ikväll blir det gymmet, ska hålla ett bailapass och sedan ska jag köra lite styrketräning med vikter. om 11 dagar åker jag till egypten så måste TRÄNA, så man får en lite fräsch kropp till semestern :) ha en bra dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0