helgen som varit.

Hej på er!
nu är jag tillbaka efter helgen som gått. jag börjar med fredagen då.
det var så att då hade jag tvättstugen hela morgonen, sen gick jag på musikal. efter musikalen tog jag reda på tvätten och så städade jag hela lägenheten, dammsög och torkade golvet. när bossan slutade skolan så tog jag en lunch på fiket sen shoppade jag lite sommarkläder. mh mh mh!
när vi vart på stan en stund gick vi hem till mig och så målade vi naglar och tog det allmänt lugnt bara. sen åkte vi till nordanö en sväng. sen blev det bara mys med patric!
i lördags så var jag hem till sivan ett tag och hälsade på och var även hos johaho. efter att jag vart hos johaho så skjutsade hon hem mig till nordanö, där käkade jag lite mat och tog det lugnt, visste  inte alls vad jag skulle göra, ville ut och parta med johaho. men så blev det inte! fick följa med mamma och pappa till stockholm, OCH jag ångrar att jag inte köpte de där grejerna jag tittade på! ha! men så brukar det vara. vad vi gjorde i stockholm?
jo vi kikade på bio, (minns inte vad den hette..) pappa visade vart han jobbar och så kollade vi i butiker.
kom hem från stockholm runt 1 på natten. men mysigt var det!
i söndags så FYLLDE MIN SYSTER ÅR! hon blev 17år. av mig fick hon ett helårs gymkort! men innan vi åkte på kalas så åt vi mat hemma hos matte, blev kyckling. sen vart det kalas med massa gofika.
till kvällen bjöd jag och patric på goda mackor i ugnen. vi bjöd häggen, matte och emil och dom tyckte det var gott:) braa! haha. och så hade vi en sovgäst inatt, emil sov hos oss.
ifredags när jag satt på sentrifieraren(stavning??) i tvättstugen och väntade på att den skulle bli klar.
hälsade på johaho i lördardags. och jenna var ju allt för go!
i lördags innan jag åkte till stockholmen.
blev denna klädstil i lördags.
på kalaset blev det samma stil, fast med svart linne och en virkad väst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0