detta gav mig mycket inspiration till träningen.

Helene Ahlson är Ice

Helene Ahlson, som spelar Ice, ger sina bästa träningstips.

Hur länge tränade du för att komma i gladiatorform?
Jag lade om min träning till mer grenspecifik träning cirka en månad innan vi flyttade till Karlstad och inspelningarna av Gladiatorerna.

Vilken är din favoritträningsövning?
Oj, svår fråga då jag föredrar variation i min träning. Men allt ifrån tunga basövningar som till exempel marklyft, militärpress, benpress, dips till högintensiv crossfit-träning.

Vilket är ditt bästa träningstips?
Variera din träning och träna med både hjärta och hjärna! Variation ger motivation, utveckling och förhindrar överbelastning och andra skador. Använder du hjärtat i din träning så gör du alltid något som du tycker om och får hjärnan vara med så kommer även resultaten så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0