jobb helg!

ja, den här helgen består bara av jobb jobb jobb.. just nu sitter jag på gymmet och idag gick varuautomaten sönder, buhu.. den måste fixas! direkt efter jobbet här så sticker jag till icajobbet och jobbar till 21 ikväll. imorgon ska jag också jobba på ica, men börjar då på eftermiddagen, så har hela förmiddagen på  mig att hitta på något:) på söndag jobbar jag också på ica då börjar jag 9 till 16. sen är det helg! haha. sen på måndag börjar jag jobba igen på gymmet.. och i oktober - november ska vi komma igång med pass här på gymmet förhoppningsvis! håller tummarna:) nu ska jag göra mig redo för att stänga gymmet och dra mig till ica för att jobba några timmar på kvällskvisten. Ha en bra fredagskväll allesammans! :)
malin och jag på studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0