8 september

idag är det torsdag och snart heeelg gud så skönt! äntligen ledig! idag gick jag upp klockan 9, la mig i soffan och kikade på nyheterna. det är ju hemskt det som har hänt, ett helt hockeylag.. så hemskt! man kan nästan inte förstå! usch! r.i.p
igårkväll så var jag på innebandy träning, jenny kom och hämtade mig som hastigast, hade precis kommit hem slängde på mig träningskläder och åkte iväg med jenny. träningen gick helt okej, vi spelade mest match.
men idag ska jag jobba på gymmet och efter gymmet ska jag på "möte" med mathilda, vi ska prata lite om knatteskutt som jag ska vara med på och vara tränare för barn. och efter det så ska jag iväg och dansa om det är någon själ som vill dansa med mig.. efter dansen så blir det att kika på hockey, min älskling spelar idag. det är iofs bara träningsmatch med det kan ju va kul de med. just nu sitter jag fortfarande i pyamaströjan men ska väl hoppa i kläder snart och bege mig ut på en promenad idag, det är ju iaf uppehåll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0