21 september

idag har jag inte gjort så mycket på förmiddagen, hade planerat att ut och promenera men tappade suget när det regnade.. hehe! eftersom det inte blev någon promenad så gjorde jag lite nytt här hemma ist, tog tag i lite tvätt och tvättade. nu ska jag slänga i mig mat hänga tvätt och sen åka till jobbet. efter jobbet blir det knatteskutt, efter knatteskutt jag ska jag iväg och städa.. och får då med mig lillasyster som ska lära sig det där och ta över ist för mig:) när vi är klara med det får vi se hur mycket klockan är, för om den inte är för mycket så ska jag ut och springaaaa! :) imorse fick jag ett sms av farmor "ett litet försenat grattis på Elise dagen (igår tisdag) kram/farmor".
visste det inte ens själv, men jag hade visst namnsdag igår. tack gulliga farmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0