20110929

hallåja! idag vaknade runt halv 9. gick ner åt frukost och satt på en film (mamma mia). kände att jag behövde ta det lugnt på morgonen för att få bort min halsont.. efter filmen satt jag på mig tyngderna och gick ut på en pw och gjorde även utfallssteg i en backe. när jag kom hem gjorde jag mig iordning för jobb, och åt världens godaste maaat! muuuums, så gott det var!
just nu sitter jag på jobbet, har städat heela lokalen, dammsugit och torkat golv, osvosv! innan jag åker hem så ska jag handla lite presenter för det är några damer som fyller år. sen hem och sen ut med bossan och knäppa lite höstkort:) justja, igår köpte jag mig en ny skinnjacka och ett par byxor, supernöjd är jag! (bilder kommer)

Kommentarer
Postat av: Bitte Kråkbo

Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna valfri vara



http://www.lovemercury.se/?p=4441

2011-09-29 @ 18:00:05
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0