20110928

tjenixenbrixen.. idag gick jag upp klockan 8.30. käkade lite kräm och möjlk sen gick jag upp på rummet och böt om för att ta mig en pw, jag hade faktiskt tyngderna på mig idag också. när jag kom hem så gjorde jag lite magövningar och sedan gick jag upp på rummet och fixade in all rentvätt i garderoben, ska snart gå ner och hänga lite tvätt. hade även tänkt att jag skulle hinna med lite benövningar men vi får se om jag hinner det:) efter jobbet idag så är det knatteskutt som vanligt (tisdagar och onsdagar). den här veckan har vi temat gymnastik och några tjejer från avestagymnasterna är och hälsar på oss. sen efter knatteskutt så blir det daaans, jag tycker det är så hiiimla kul att dansa! åjo, jag har kommit på en grej att jag tycker det är så himla fult att svära, det låter så otrevligt. fast iofs så har man ju vetat det lääänge, men just nu så har jag börjat lagt märke till fula ord. haha tönt jag är alltstå(a)
nä nu ni ska jag fortsätta med alla kläder som ska in i garderoben, sen göra lite benövningar sen käka mat sen sticka till jobbet :) Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0