20110914

idag hoppade jag upp ur sängen klockan 07.10 för att skjutsa mamma till jobbet, när jag kom hem käkade jag frukost med jossan sen skjutsade jag henne till skolan och jag stack till gymmet i en timme. sprang sedan runt på stan (ja, jag vet svettig och äcklig), skulle bara köpa lite grejer. så det gick snabbt. när jag kom hem så hoppade jag in i duschen sen åt jag lite kyckling sen åkte jag till jobbet.
just nu sitter jag här och ska snart sätta igång med städningen, nu till hösten så måste man städa varje dag.. det blir så skitigt. efter jobbet så ska jag åka iväg på knatteskutt och träna barnen. igår var det också knatteskutt-träning och ja, det gick faktiskt bra! efter knatteskutt åkte jag och kikade på hockey. nej nu ska jag ut och jobba.
Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: angelica

har inte särskilt många faktiskt men visst kan jag göra det någondag! :)

2011-09-14 @ 20:06:35
URL: http://angelicccca.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0