hopplahej..

..denna helg gick med en rasande fart, idag är det måndag. just nu sitter jag på jobbet har just vart ute och städat. innan jobbet idag så tog jag det lugnt på morgonen, åt frukost och så kollade jag på en skräckis... usch ångrar mig sååå mycket, gillar inte sånt där, mår ju illa! :) hii efter filmen blev det en promenad.
idag efter jobbet så ska jag och elin försöka få till passet som vi ska ha här på gymmet, hoppas vi får många kunder och att dom tycker det är skoj, för det tycker vi iaf. justja, jag ska visa bild på min jacka som jag köp, det kommer även komma bilder från helgen som gott :) och efter att jag och elin fått ihop passet så ska bossan fotograferas:) ha en toppenbra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0