snart skolan

sitter hemma och väntar på att fröken nathalie ska höra av sig. men hon sover som en stock verkar det som:) och jag hade så ont i magen imorse så jag inte kunde sova.. hatar att ha ont i magen och vill helst inte ha det idag, det är ju partyy!
jag tänkte iaf ta mig en promenad till skolan och sitta där och plugga lite på svenskan som jag råkade helt glömma bort... hehe. får se om magen blir på bättre humör.
och ikväll blir det party med tjejorna, men först ska jag med nathalie hem och så ska vi göra god mat och förkröka lite hos henne innan vi åker på förfest hos lullan sen blir det krogen på studentfest:)
bilder från sportmaskeraden kommer när jag knäppt kort, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0