lördag, femte mars

idag vaknade jag 05.50 av att det var världskrig nere.  jag satt mig upp i sängen och funderade på vad det var som hände. det var nämligen maja som lät så hemskt läskigt, hon fräste och mjauade som en tok. så hör jag mamma springa upp och säger, vad är det maja? då fräste maja ännu mer, sen helt plötsligt så blev det helt tyst. jag blev livrädd trodde att maja hade dött eller något.. så jag kunde inte somna om på ett bra tog, låg och vred och vände på mig. sen efter ett tag så somnade jag om. vid halv 9 ringde fasteranna och frågade om jag ville med till romme, jag svarade som tröttast i telefon, jag kan höra av mig sen. allt jag kommer ihog typ, haha! men sen låg jag och funderade på om jag skulle åka med eller inte, åååh jag vill med.... MEN har inte råd:( får åka nästa helg med johanna ist. men hade jättegärna åkte den här helgen också, det är så kul att åka snowboard:) jag gick upp och åt frukost. och nu precis nu ringer anna och säger att dom kan bjuda mig på det där:O så vi får väl se, jag åker nog till romme nu. haha
ha en bra dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0