idag bröt jag ihop..?

idag har jag vart i skolan och jobbat så duktigt med svenskan. packade även ihop lite grejer till ufmässan som vi ska på imorgon i falun... och imorgon fyller min supersöta lillasyster 16 år. oj vad tiden går!
efter skolan så åkte jag ner på stan och köpte present till bossan. sen åkte jag hem och böt om och gick till åsbo för att kolla på skidtävling, blev nog den sista tävligen. när jag kom hem så började jag städa på rummet och ja det går som vanligt sakta men säkert framåt för mig. men måste sätta fart nu för ska snart åka hem till nathalie och sova hos henne inatt. vi ska nämligen upp rätt tidigt imorgon för att hinna till falun:)
nu ska jag städa, sen duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0