hej&hå, vad folk det finns!

just kommit hem, har jobbat och det har varit supertrevligt och jättemycket folk på ICA kvantum här i avesta. efter skolan idag så jobbade jag, så har inte hunnit göra så mycket hemmasysslor som jag behöver jag för att lillasyster fyller år på fredag. efter jobbet idag så var jag ner till min kissemisse som inte alls mår så bra.. hon ligger för det mesta, äter inte alls mycket dricker mest, hoppas hon blir bra snart. efter att jag hälsa på majsen så gick jag upp och dansade zumba, sen åkte jag med putte och hämtade bossan efter henne dansträning. nu sitter jag här hemma och vill hoppa in i duschen sen kanske slänga mig i soffan ett tag och vila lite med lite kvällis sen lägga sig och sova, för det känner jag att jag behöver vid det här laget, för att orka med skolan och ufmässa..
Ha en bra kväll!
två bilder på maja när hon är frisk och kry♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0