3 mars

idag vaknade jag runt 10.00, gick upp och åt frukost sen gick jag ut på en promenad, vet inte exakt hur långt det blev, för har aldrig gått den vändan förut, men det blev kanske 7-8 km åtminståne:) efter det så blev det kyckling, mummade! sen började klockan närma sig fem då böt jag om till fotbollskländer, sen skjutsade jag putte till avestavallen sen åkte jag hem till melinda och var där ett tag. vi pratade lite och hon käkade en macka. sen åkte vi till avestavallen och tränade fotboll, det var JÄTTEKUL! men jag kände att det var ett tag sen jag hade spelat fotboll, sist var inomhus + en cup. men iaf efter träningen så skjutsade jag hem melinda sen åkte jag hem och då tog jag mig ett glas mjölk och en banan. jag har älskat mjölk och banan ända sen jag var liten, är så himla gott! det blir nästan som bananskids (stavning?). efter att jag ätit de så tog jag mig en jättevarm dusch sen tog jag fram ansiktsmasken och hade det i ansiktet. man känner sig så fresch när man haft det i ansiktet:)
nu ska jag snart äta kvällis, blir en tallrik yoghurt.
en början till stelheten..


jättestel i ansiktet.. hahah!


nu spräcker vi stelheten i ansiktet.. skönt!


jag är en apa


äääntligen kan man andas. ansiktsmasken blir så stel och känns som om den drar ihop hela ansiktet, man kan knappt andas. nu är jag len i ansiktet iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0