23 mars, onsdag

dagarna går, tiden går, jag står still.. jag har sån panikångest eller nånting liknande så jag vet inte vad jag ska göra. känns som att det är så himla mycket jag vill göra och hinna med men känns som att jag inte hinner med nånting.. buhu!
men iaf, idag skulle jag gå till skolan, men kom bara till åsbobacken så stod nathalie där med sin bil och väntade på mig. så det blev ungefär halva vägen. när vi kom till skolan så hade vi elsäkerhet av något slag sen blev det lunch. efter lunchen jobbade jag och nathalie lite snabbt med vår delårsrapport. sen blev det en promenad hem för mig. ojojjj, vad det blåste när jag gick hem alltså och jag hade en så förbaskat tung väska på något vis den var inte alls lika tung när jag gick till skolan, hm hur kan det ha gått till när jag inte har lagt i något speciellt i den:)
nu ska jag byta om för att åka på fotbollsträning. ååjustja, jag har ju tagit hål i naveln också, gjorde det igår (tisdag). och gissa vad jag höll på att svimma... haha!
nej nu ska jag kila, ha en bra onsdagkväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0