15 mars, tisdag

idag gick jag upp klockan 7 för att pallra mig iväg till nya ICA Kvantum som ska öppna i avesta. dom ringde mig nämligen igår och ville att jag skulle komma och jobba idag. så jag ringde till min praktikplats och frågade om det var okej och det var det. det var jättekul faktiskt! Så idag har jag jobbat från klockan 8 till 16.30 ungefär, blev kvar lite längre med tanke på att jag ska ha lite grejer så jag kommer igenom alla dessa larmade dörrar som var där.. ojoj, hur ska jag klara av det:)
nu sitter jag här med halsont och ska börja med att byta om och åka till åsbo för att träna barnen. det ska bli trevligt:)
ikväll ska jag lägga mig tidigt är helt slut.. har jobbar hela dagen med att bygga frysar och lasta in varor och sätta på prislappar på hyllor. så efter träningen blir det förmodligen lugnt. för imorgon ska jag först på praktik sen ska jag och jobba.. jag ska städa...
ha en bra tisdagkväll!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0