Lördag och söndag 2-3 juni

jag åkte till borlänge igen med linda. vi gick på kupolen jag köpte mig ett par skor och ett linne bara sen åkte vi hem. när vi kom hem så var jag deppig bara för att jag skulle och jobba och ville inte det för jag ville med till pillans stuga. så hade jag gjort mig iordning för jobb och sen tänkte jag när jag gick ner att jag skulle kolla på mitt jobbschema och så stod det att jag inte skulle jobba. jag hade kollat feeel, wiiiii och jag åkte till pillans stuga och var där med trevligt folk! vi sov kvar där och hade trevligt, på söndagen så skulle vi ut och åka vattenskoter och ring igen och då hände det en olycka, emils axel åkte ur led så det blev det att åka till sjukhuset med honom osvosv.
Bilder från helgen kommer :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Åh det är så perfekt när man kan sno en förälders gamla! Tack så mycket för tipset, fin blogg har du å!

2011-07-04 @ 23:20:38
URL: http://amandalinneagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0