jobbdag!

idag började jag jobba på gymmet klockan 13.00 till 15.30, klockan 16.00 börjar jag jobba på ICA och då jobbar jag till klockan 21.00. när jag kommer hem så ska jag försöka ta mig en springtur... igår gjorde jag nämligen illa mitt knä, klantig som jag är så skulle jag på något konsigt vis hoppa i soffan och då slog jag i knät i hörnet av bordet och det sved sådär mycket så man vill bara skrika.. hihi! ni vet ett hörn på ett bord rakt på knät.. så imorse när jag vaknade så var jag helt stel i knät och gjorde lite ont i när böjde det. men aja, det ska nog funka med en springtur.



igår så var bossan med mig hela dagen på jobbet, bästasyster! hon tränade lite och jag hjälpte henne med lite stretching efter att hon tränat. under hela dagen var det rätt lugnt på gymmet, så jag ställde mig på springbandet och sprang i ca 6 min. sen kom två kunder och frågade lite om gymmet oså. sen satt jag mig på en cykel och cyklade i ca 10 min. sen gick jag över till lite styrketräning och det gick finemangen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0