det ekar över hela staden..

idag började jag med att slänga mig i soffan och kolla på "7th heaven", det är två avsnitt på raken varje morgon. efter det så skulle jag och bossan ut och springa en sväng men hon fick jobbigt med andningen så vi sprang iaf 1km sen blev det en vända promenad ist och så pratade vi lite om hur hon ska tänka oså när hon springer. försökte ge henne lite tips om hur jag tänker när jag springer för att orkar den vändan man tänkt!
nu är det snart dags för att äta mat men innan det ska jag duscha, sen cykla till jobbet.
åikväll ska jag ut på promenad med felicia dirket efter jobbet, det blir great!

igår kom nathalie till jobbet också, så då gymmade vi!
å jag vill ju också påpeka att sveriges match igår inte var den bästa man sett... tråkigt att dom förlorade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0