3 januari

ja, nu är det nytt år. tiden går himla fort. och jag måste säga att nyår var helt okej, hade roligt med tjejorna och dansade som en tok på krogen med tjejorna:) lite bilder från nyår kommer senare när jag vart hem till ewwe och hämtat kameran och alla andra grejor(a)
igår var jag hos farmor på kalas för att min kusin malin fyllde 7 år. efter kalaset så åkte jag lite skidor. sen åkte vi hem och då blev det att basta och äta god mat.
idag har jag inte gjort så mycket, kollat på film. nu ska jag ta mig ut till skidspåret igen, det är så himla skönt att åka, man känner verkligen att man rör på hela sig och så blir man glad efter att man vart ute i friska luften och åkt:)
nej nu ska jag gå ut och se om bilen vill vara snäll och starta(a) haha.
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: det tycker jag absolut du ska göra :D skynda skynda skyndaaa!



kram

2011-01-03 @ 20:08:28
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0