21 januari

idag åkte jag till skolan och trodde att det var dans.. men när jag kom dit så kom jag såklart på att det inte var någon dans. typiskt! då åkte jag till skolan och hämtade lite grejer sen åkte jag hem till siv och satt där och jobbade lite inför företagspresentationen:) och ja, det gick ju förvånansvärt bra för oss tycker jag. men längtar inte speciellt mycket till den riktiga presentationen om man säger så.. usss!
efter presentationen så åkte jag hem, men när therese och jag skulle åka hem så startade inte min bil.. buhu! så jag gick till bygg och hämtade örjan så fick jag använda såndär hjälpstart. och då startade bilen tillslut. och sen till Q och hämtade min hand av gips, (bilder kommer sen på den). ikväll har inte tänkt göra något speciellt, men min kusin philip ringde mig för några minuter sedan och ville att jag skulle komma och kolla på hans handbollsmatch. så jag åker dit och kikar på den eftersom jag ändå inte ska göra något speciellt.... efter handbollen blir det zumba, sen till kvällen blir det god thaimat. eftersom mamma inte är hemma ikväll och kommer inte hem heller så blir det inte hemmagjord thaimat, utan den här gången så beställer vi:) blir nog gott det med!
ha en trevlig fredagskväll!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0