18 januari

första dagen på min nya praktikplats. det gick jättebra, tiden gick fort och jag hade nästan nånting att gör hela tiden. efter att jag vart på praktiken så åkte jag hem, så dansade jag och lillasyster lite zumba. idag var det ännu roligare för nu kunde med det bättre(y) rekommenderar verkligen zumba! när vi hade dansat zumba så var det bara att byta om och skjutsa mamma till något mojs dom skulle ha med jobbet. direkt efter att jag skjutsat henne så åkte bossan och jag till åsbo och hade skidträning med småbarnen. dom var supersöta när dom skulle åka ner för backen:)
efter att jag vart i åsbo så skulle jag kolla på hockey. men innan det så skulle jag hämta nathalie också:) och om matchen så kan man väl inte säga så mycket mer än att dom tyvärr förlorade... efter hockyn så skjutsade jag hem nathalie sen hämtade jag putte vid ishallen. åkte sen och lämnade av putte hemma hos sig, sen fick jag lov att åka och hämta mamma på det där mojset.
bilder från när jag och bossan dansade zumba. man ser ju lite rolig ut... mamma stod och skrattade åt oss  :o














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0