14 januari

hejsan!
jag sitter just nu hemma och gör inget speciellt.. funderar på om jag kanske ska ta bilen till säter och kolla på puttes match. men är inte sugen på att åka dit själv, buhu!
om det inte blir att åka dit så får jag stanna hemma helt enkelt och hitta på något. blir nog att träna lite styrke träning faktiskt.
imorse så var jag och dansade, det gick väl bra. efter det så fick vi gå till media och lyssna på någon från UF som skulle berätta lite allt möjligt om mässorna som kommer framöver. sen satt vi bara på HP och väntade och gjorde ingenting, våra lärare är sega som vanligt och sura! efter att vi inte gjort nånting så skulle vi samlas för att lärarna skulle prata MER UF.. lite tröttsamt att få allt på samma dag. och speciellt när man setat i skolan kanske 2 timmar och inte gjort något och bara velat åka hem. efter samligen med prat om UF så fick vi tårta. jag struntade i tårta och åkte hem. var så trött i huvudet och hade ont i ögonen..
just precis nu så har jag faktiskt vart duktig och SÖK JOBB!
nu får man bara vänta och se, och självklart hoppas på ett positivt svar!:)
har inte så mycket mer att tala om för folket!
Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: nathalie

trevligt, antar att vi sökt samma jobb;)

2011-01-15 @ 00:52:35
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0