12 januari

idag gick jag upp ur sängen runt 06.45. för att åka till skolan och sedan iväg till fagersta med madde, felix, emil och vår lärare anders. vi skulle på något konstigt öppet hus i en skola där. jag tog med mig lite mössor från vårat företag och ett huvud. vi skulle visa upp vilka program som fanns i avesta som inte fagersta hade. och ja, det var lite segt, vi fick stå i en korridor som var rätt lugn om man får säga så.. vi blev uttråkade så felix tog fram sin mobil, så körde vi frågor som man skulle svara sant eller falskt på. och de fortsatte vi även med i bilen hem. madde och jag var så duktiga så:) och anders, ja han kunde inte svara fel på något fråga och svarade han fel så började han berätta om nånting.. blabla! när vi kom tillbaka till skolan så fick vi åka hem. när jag kom hem bytte jag om och åkte till sivan sen vidare för att jobba. och idag gick det faktiskt ganska bra att städa. men man kan ju inte säga att det är speciellt kul.. det är grejer överallt!
nu ska jag faktiskt träna.. funderar på om man kanske ska köpa zumba imorgon(y)
lite bilder från fagersta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0