behind the corner ♥

maja kan ju vara lite knasig ibland.. jag satt nyss på golvet i min lillasysters rum, och maja (min katt) satt utanför hennes rum i henne egen lilla fotölj. så satt jag på knä och skulle leka tittut med henne. skulle prova göra som det där youtube-klippet jag la upp för några dagar sen. aja, men iaf, maja satt där och tvättade sig, så till en början såg hon inte mig när jag tittade fram.. sen pillade jag lite på golvet så hon skulle höra mig åtminståne. då tittade hon upp, wii, äntligen tänkte jag:) sen gömde jag mig bakom hörnet igen och sen tittade jag fram igen och hon hade jättestora ögon och hon mjauade på sitt konstiga sätt, sen gömde jag mig en igen och tittade fram och hon mjauade varje gång jag tittade fram. när jag gjort så ett antal gånger så slutar hon att mjaua, men jag fortsatte att gömma mig och kolla fram. sen satt jag länge och gömde mig, sen när jag precis skulle titta fram så kommer maja mitt framför näsan på mig och mjauar sådär jättehögt. och jag flyger bakåt och maja hoppar all världens väg när jag skriker och mamma sitter i rummet som jag gömde mig i (hon satt vid datorn) och hon skriker minst lika mycket. jag  blev rätt för maja, maja blev rädd för mig, mamma blev rädd för mig.
och det roliga var att jag visste att maja skulle komma nångång, jag trodde att hon skulle hoppa på mig men hon blev livrädd och sprang ner i källaren för att jag skrek så högt. så då sprang jag ner och busade med henne. sen pussade jag på henne så jag hoppas hon förlåter mig, hahah! sen kommer bossan vad var det som hände, varför skriker ni, ja så fick jag berätta hela historian för henne:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0