avslöja...

..ja jag tänkte faktiskt avslöja vad jag ska ha för kläder på mig på dansvisningen.
på första dansen så kommer vi att ha svart/vita eller helsvarta kläder på oss.. men jag har lite beslutsångest, eller jag vet helt enkelt inte riktigt vad jag ska ha, jag vet att jag ska ha ett vitt linne iaf. men på benen vet jag inte riktigt, om jag ska ha hudfärgade strumbyxor och hotpants eller om jag ska ha svarta leggins på mig.
på andra dansen ska jag ha på mig en kjol som är röd med vita hjärtan på och ett linne och en kofta över det, sen converse..
och jaa, vi dansar bara två danser... tråkigt nog. men det är bara för att jag är med ivalet och då dansar vi bara två danser. bilderna kommer om ett tag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0